Wyniki ankiety konsumenckiej Cardo
„Hej Cardo, poproś moją partnerkę o rękę…”
Według najnowszych danych z przeprowadzonej przez Cardo ankiety konsumenckiej, wynika że ponad 250 użytkowników oświadczyło się swojej partnerce dzięki Cardo – zaledwie 20 lat temu nie byłoby to możliwe, ponieważ motocyklowe urządzenia komunikacyjne nie istniały (za wyjątkiem gestów i krzyków na światłach).
Firma Cardo wprowadziła na rynek pierwszy na świecie bezprzewodowy zestaw słuchawkowy z interkomem Bluetooth dla motocyklistów i od tego momentu jest odpowiedzialna za większość innowacji, w tym pierwszy interkom z technologią Mesh, pierwszy wysokiej jakości system dźwiękowy firmy JBL oraz pierwsze urządenie sterowane głosem.
Biorąc pod uwagę ponad 18 000* respondentów ze 114 krajów, po bliższym przyjrzeniu się danym okazało się, że istnieje wiele podobieństw między globalną #CardoFam…
Prawie 60% respondentów jeździło w kasku integralnym, a kaski szczękowe i modułowe to drugie najpopularniejsze rodzaje kasków.
Nieco ponad 44% motocyklistów miało modele adventure i turystyczne, a większość jeździła z 3-15 motocyklistami.
Według ankietowanych wypoczynek był celem podróży motocyklowej, a pasja i wolność były wymieniane jako najważniejsze powody do pokonywania wielu kilometrów – dla ponad połowy ankietowanych jazda motocyklem pomaga poprawić ich stan psychiczny.
Podczas wakacji motocyklowych 45% ankietowanych zdecydowało się na przejechanie ponad 766 km – nic dziwnego, że bez Cardo, przekąsek i napojów nie wychodzą z domu!
Ponad połowa respondentów korzystała z interkomu przez co najmniej trzy lata, a ponad 70% wybrało Cardo jako swoje pierwsze urządzenie.
Cardo wie jak ważne jest poznanie użytkowników Cardo — prawie połowa ankietowanych używa swojego urządzenia do słuchania muzyki, przy czym 17% nuci, 44% śpiewa od czasu do czasu, a 17% przyznaje, że śpiewa na głos.
Biorąc pod uwagę odpowiedzi motocyklistów z całego świata i różne warunki pogodowe w jakich podróżują, nie było niespodzianką, że trzy najbardziej lubiane funkcje urządzeń Cardo to: dźwięk JBL, wodoodporność i technologia DMC.
Jeśli chodzi o najczęściej wybierane kontakty, „Rodzina” i „Małżonek” to ponad połowa połączeń wykonywanych przez użytkowników, a „Przyjaciele” stanowią nieco poniżej 30%.