Cardo świętuje 20 lat istnienia
To już 20 lat! Czas na zmiany.
Ponieważ czas nie stoi w miejscu uznaliśmy, że to najlepszy moment na ewolucję naszego logo. Świętuj razem z nami dwie dekady istnienia marki Cardo!
Jesteśmy podekscytowani jubileuszem, to już 20 lat Cardo Systems! Odkąd w 2004 roku wprowadziliśmy na rynek pierwszy bezprzewodowy interkom Bluetooth dla motocyklistów, dokładamy wszelkich starań, aby każda podróż była wyjątkowa. Nasza pasja do innowacji zapewnia motocyklistom, entuzjastom aktywności na świeżym powietrzu i zawodowcom, najwyższej klasy technologię komunikacji, bezpieczeństwo i niesamowitej jakości dźwięk.
Obejrzyj film, który stworzyliśmy i zobacz jak powstawało nasze nowe logo.
Oto najważniejsze innowacje z zakresu łączności wprowadzone przez Cardo na przestrzeni ostatnich 20 lat:
2004 r. – pierwszy na świecie motocyklowy interkom oparty na technologii Bluetooth.
2007 r. – wprowadzenie na rynek Q2, pierwszego interkomu dalekiego zasięgu, do 700 m między motocyklistami.
2009 r. Cardo wprowadza interkom G4 o zasięgu 1,6 km. Model G4 oferował również możliwość aktualizacji oprogramowania za pośrednictwem komputera.
2015 r. – wprowadzenie Dynamic Mesh Communication.
Od tego czasu wprowadziliśmy technologię DMC drugiej generacji oraz oprogramowanie umożliwiające połączenie interkomów Cardo z innymi markami interkomów Bluetooth, dzięki nawiązaniu partnerstwa w zakresie interkomów Open Bluetooth (OBi).
Dzięki najnowszemu urządzeniu PACKTALK PRO, Cardo wynosi łączność na jeszcze wyższy poziom, wyposażając urządzenie w funkcję wykrywania zdarzeń na drodze i wysyłania powiadomienia do wybranej osoby wraz z Twoją ostatnią lokalizacją.
Alon Lumbroso, dyrektor generalny Cardo Systems, komentuje: „W ciągu ostatnich 20 lat Cardo z dumą pomagało coraz większej liczbie osób w pełni cieszyć się wrażeniami z jazdy na dwóch kółkach. Następne 20 lat będzie równie ważne dla Cardo Systems, staramy się opracowywać więcej innowacji, które w dalszym ciągu przekraczają granice w komunikacji i patrzymy w przyszłość branży.”